537 80 20 20
+48
Kupno
Najem
Zgłoś nieruchomość
Inwestycje na wyłączność
Dla deweloperów
O nas
Kontakt
Archiwum aktualności

Biuro w mieszkaniu? Idealna opcja dla biznesu!

dodano: 
2015-07-24

Jednoosobowe firmy to coraz popularniejsza forma działalności. Niektóre z nich już na starcie potrzebują swojej przestrzeni biurowej, inne dopiero wraz z rozwojem swojego biznesu poszukują wydzielonego miejsca do pracy. Ciekawą alternatywą jest zakup bądź wynajem mieszkania, które można zaaranżować na własne biuro. Jest to wariant znacznie korzystniejszy finansowo niż typowy lokal biurowy. Gross Nieruchomości podpowie, na co zwrócić uwagę w tej kwestii.

biurko

 

Rodzaj mieszkania
Decydując się na kupno bądź wynajem mieszkania pod potrzeby firmowe, warto na początku określić, co w takim biurze powinno się koniecznie znaleźć. Od tego bowiem zależy, czy wystarczy nam kawalerka czy musimy rozejrzeć się za mieszkaniem 3-pokojowym.

 

Kawalerki to idealne biura dla firm jednoosobowych, które nastawione są zarówno na pracę indywidualną w biurze, jak i na spotkania biznesowe. Taka specyficzna przestrzeń wzbudza u klienta większe zaufanie.

Mieszkania 2- lub 3-pokojowe to z kolei idealne miejsce dla firm kilkuosobowych. Każdy z pokoi może posłużyć jako osobny gabinet do przyjmowania klientów, a także można stworzyć w nich małe działy firmowe. Atmosfera w takim biurze jest o wiele przyjemniejsza – zapewne dlatego, że kojarzy się z własnym mieszkaniem.

 

Świetnym rozwiązaniem dla firm są także większe mieszkania - nawet 5-pokojowe. Takie przestrzenie sprawdzą się zwłaszcza dla różnego rodzaju poradni i instytucji, np. małego przedszkola.

 

Przestrzeń
Warto zwrócić uwagę na sposoby zagospodarowania takiego biura. Przedpokój powinien pełnić funkcję recepcji bądź poczekalni a kuchnia pomieszczenia gospodarczego.

 

Pokoje można wykorzystać na różne sposoby. Mogą być one gabinetami, salami spotkań i szkoleń, a także przestrzenią dla kreatywnej pracy zespołu.

 

Mieszkanie można także podzielić na część typowo mieszkalną i biznesową. To pozwala spędzać czas z rodziną i stałe kontrolować działalność firmy. Niestety, takie rozwiązanie wymaga ogromnej samodyscypliny w porównaniu do pracy w tradycyjnym biurze.

 

Korzyści
Organizacja biura w lokalu mieszkalnym pozwala przede wszystkim obniżyć koszty firmy. Mamy też większe możliwości do zaaranżowania przestrzeni biurowej w centrum miasta. Decydując się na zakup takiego mieszkania, możemy potraktować to jako inwestycję – w przyszłości możemy je wynająć lub w nim zamieszkać na stałe. Jeśli wybierzemy opcję wynajmu mieszkania pod cele biurowe, to musimy oczywiście pamiętać, aby uzgodnić przeznaczenie lokalu z jego właścicielem.

 

Biuro w mieszkaniu daje firmom wiele możliwości dostosowania przestrzeni do ich profilu oraz własnych upodobań. Ponadto, wzbudza w kliencie większe zaufanie, a w pracownikowi zapewnia komfort pracy.

Copyrights GROSS - biuro nieruchomości, 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Powered by Herodot!CMS - 3Cube
POWERED BY VIRGO API       Polityka cookies      Polityka prywatności
zainteresowany?
zostaw swój numer, oddzwonimy!
X

Uwaga! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii. Zgoda wyrażona na korzystanie z tych technologii przez www.bngross.pl lub podmioty trzecie w celach związanych ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, może w każdym momencie zostać zmodyfikowana lub odwołana w ustawieniach przeglądarki. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej informacji znajdą Państwo w zakładce Polityka dotycząca cookies

AKCEPTUJĘ