Myślisz o własnym biznesie? Poszukaj z GROSS Nieruchomości atrakcyjnego lokalu pod swój profil działalności!
Założenie własnej firmy to poważny krok w życiu. Wymaga on wiele odwagi, a także przygotowania merytorycznego i dobrego pomysłu. Kolejnym etapem jest własny lokal. Musi być on przyjazny dla przyszłych klientów oraz funkcjonalny dla pracowników. Siedziba firmy stanowi jej wizytówkę, o którą należy się specjalnie zatroszczyć. Profesjonalny lokal przekłada się na wiarygodność firmy i zaufanie klientów. Gross Nieruchomości doskonale to rozumie, dlatego służy dobrą radą specjalnie dla Ciebie!
Zaplanuj lokal już w biznesplanie
Wzmianki o siedzibie firmy powinny znaleźć się już w biznesplanie. Trzeba więc zrobić rozeznanie dostępności lokali na danym rynku znacznie wcześniej, niż by nam się wydawało. Podczas poszukiwania lokalu należy zwrócić uwagę przede wszystkim na jego przeznaczenie. Aby uzyskać dokładne informacje dotyczące danego lokalu należy udać się do urzędu miasta. Profil działalności wymusza na nas określoną lokalizację, a także zaplecze sanitarne. Warto dowiedzieć się wcześniej, czy nasza firma będzie mogła działać właśnie w takim miejscu.
Lokal na miarę potrzeb
Przed zakupem lokalu należy uwzględnić potrzeby pod profil działalność, a więc chociażby: czy ma to być jedynie małe biuro z poczekalnią, czy też kilka pomieszczeń biurowych z aneksem kuchennym, osobną łazienką, archiwum i recepcją. Zwyczajnie nie opłaca się zakup dużego pomieszczenia, którego metraż będzie niewykorzystany. Najlepiej wcześniej przygotować projekt, który będzie zawierał szkic biura wraz z najważniejszym sprzętem. Dzięki temu dokładnie dowiemy się, jaki lokal będzie najlepszym wyborem.
Lokalizacja to połowa sukcesu
Jest ona strategicznym punktem działalności. Największym powodzeniem cieszą się biura w samym centrum - przy rynku lub głównych ulicach. Lokale poza tym obszarem są oczywiście tańsze, dlatego decydując się na taką lokalizację należy zadbać o to, aby biuro było dobrze widoczne. Sprawdzą się tutaj zwłaszcza drogowskazy i reklamy nakierowujące. Na wizerunek firmy wpłynie także fakt, czy biuro jest usytuowane w przeszklonym biurowcu, odnowionej kamienicy lub przyziemiu. Warto zwrócić także uwagę na okolicznych mieszkańców i sąsiedztwo. Do pełnej wygody pracownicy oraz klienci będą potrzebowali zlokalizowanego w pobliżu parkingu, o czym również powinniśmy pamiętać na drodze poszukiwań funkcjonalnej przestrzeni biznesowej.
Uwaga! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii. Zgoda wyrażona na korzystanie z tych technologii przez www.bngross.pl lub podmioty trzecie w celach związanych ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, może w każdym momencie zostać zmodyfikowana lub odwołana w ustawieniach przeglądarki. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej informacji znajdą Państwo w zakładce Polityka dotycząca cookies